onsdag 8 oktober 2014

På väg hem från Stockholm!



Nu har jag äntligen fått till Blogger-appen på mobilen & vad passar då bättre än att testa den nu när jag sitter på tåget på väg hem från Stockholm :-)

Jag reste upp till huvudstaden igår för att vara med på Mandel Showroom som PR byrån Mandel höll i. Mässan pågick mellan 11-18 idag i en ljus & trevlig lokal på Drottninggatan. Det var riktigt roligt att få prata & sälja in längd som motionsform! Framförallt så roligt att intresset för Salomon RC Skin var så stort. Jag tror verkligen att den typen av skida med stighudar under som gör att du slipper valla fäste kommer vara revolutionerande för längdvärlden. Så jäkla mycket tid som JAG (som ändå kan valla) har sparat genom att åka på den! 

Utöver det så känner jag mig riktigt bra i kroppen nu för första gången på länge. Jag vågade inte dra på med träning efter tävlingen då jag fortfarande var lite risig men NU JÄKLAR! Halvfart fram till söndag för att mjukstarta & sen blir det full rulle igen! :-) 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.