måndag 4 maj 2015

Toes to bar.

Nu kryper det verkligen i hela kroppen på mig. Jag har inte tränat på ett tag och jag klättrar verkligen på väggarna. I morgon har jag fått tid hos både kiropraktor och massör så förhoppningsvis kommer jag komma igång igen lite smått på onsdag-torsdag.

Men igår när Charlie lagt sig satt jag och slösurfade crossfit-filmer på youtube och bestämde mig för att gå ut i trädgården för att pröva toes to bar (eller kanske toes to rings? ;-) )
Tycker det ser ganska hyffsat ut ändå. Med mer övning skall nog benen bli rakare och pendeln mindre. Tomas råkade på nått sätt få på slow motion-funktionen på telefonen (visste inte ens att man kunde film i slow-motion) men det blev ju ganska häftigt :-)



Jag faller verkligen mer och mer för crossfit. Lite komiskt i och med att jag tyckte Tomas var jättejobbig som skulle titta på och visa crossfit-klipp för bara någon månad sedan - och nu är jag likadan själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.