onsdag 14 september 2011

September i bilder & händelser så långt :-)

Här kommer lite av det jag hunnit med när jag inte befunnit mig i träningskläder någonstans :-)


Suttit vakt utanför ugnen i väntan på tomatpaj 4 gånger på två veckor (skall ge er receptet på den här pajen någon gång. Säger väl en del om hur god den är när man kan äta den 4 gånger på 14 dagar?! :-)) . Här i min gosepyjamas :-) Anledningen till att pajen är våldtagen av ost är att, tja, vi gillar ost. Helt enkelt.


Fått underbara Nina som APU på företaget som hyr den andra halvan av vår byggnad och busat en massa med hennes franska bulldog Doris :-) Det hade säkert blivit en bättre bild om hon bara hade känt för att sitta still någon gång.


Varit i Målilla där det inte fanns några pennor till salu vid banan & fick således ta till alternativa metoder. (att klubbarna inte fattar hur mycket pengar de skulle kunna tjäna på att sälja pennor vid banan? Jag glömmer dem alltid hemma!)


skrivit kylskåpspoesi på ultraljudsmaskinen innan jag gått till jobbet.


Pälsat på sig med finaste gosejackan för den stormigaste speedway-matchen någonsin i Vetlanda. Alla frös utom lilla jag :-) (Lägg gärna märke till att min halsnoja/halsduksnoja/scarfnoja redan tagit fart. Och det är inte ens Oktober än...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.