fredag 18 november 2011

glömda kycklingarmar.

Råkade visst glömma kycklingarm-delen av inläggsrubriken i förra inlägget.
För att göra en lång historia kort så ser jag tydligen inte så stark ut. Det är i alla fall vad jag får höra titt som tätt. Det är väl bra! Slå från underläge och så vidare ;-) Skämt & sido så har jag inga vidare muskel-armar. Skulle man klämma på mina armar och förvänta sig stål skulle man nog bli duktigt besviken när det är mer åt bomulls-hållet. Eller kanske dun. Vad är mjukast ?

Kommer nog aldrig få en Marit Björgen-kropp, men så länge mini-Hanna Seppas & mini-Johaug finns så sitter jag nog här och känner att det är rätt fint med kycklingarmar ändå :-)

Här är jag och mitt finfina kycklingpar! På tal om kycklingar så serveras i morgon mangofylld kyckling & curryyoghurtsås här i lägenheten. Det är gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.