tisdag 24 januari 2012

Tävling i sammarbete med Snowandmotion.se !

Nu till en väldigt rolig sak!
Snowandmotion.se är en hemsida skapad av skidentusiaster med erfarenheter från hög nivå som säljer tränings/tävlingskläder för vinterhalvåret av bästa kvalité. I sammarbete med dem kommer jag nu anordna en tävling, för både män och kvinnor. :-)


Priserna ni kan tävla om är inget mindre än underställsunderkläder från Kari Traa/Odlo! Många av er har säkert hela underställ när ni tränar vintertid men glömmer att använda  trosa/kalsong i rätt material. Och jag kan försäkra er att det är fasiken så mycket skönare, varmare och bekvämare att träna om man har underäll rakt igenom, istället för bomull längst mot kroppen.. :-)



Kari Traa SP Boxer

Underställsboxershorts i 100% Merinoull för maximal värme. 
Jag har själv flera Kari Traa-plagg och kan rekomendera märket varmt! Enda nackdelen är väl priset, men det behöver ni ju inte oroa er för i det här fallet ;-)


Odlo Evolution Light Boxer

Boxer med tredimensionell passform som är del av ODLO's mest avancerade serie av funktionsunderställ. Tillverkad av 77% polyester , 18% polamide & 5% elestan.



För att delta i tävlingen vill jag att ni lägger några minuter på följade:
- Gilla Snowandmotion och XCS Majken på Facebook.
- Svara på frågan: Vad heter snowandmotion.se 's sommarmotsvarighet?


Sen lägger ni en kommentar här i under där ni svarar på frågan och fyller i fält för bloggadress eller e-mail så jag kan få tag på er om ni vinner. Den 7e Februari kommer jag dra en vinnare bland de rätta svaren :-) Lycka till!

6 kommentarer:

  1. Här kommer mitt tävlingsbidrag:

    Sommarmotsvarigheten heter BEACHANDMOTION.SE :)
    Epost: tillsimonlarsson@gmail.com

    Lycka till på Lördag :)
    Mvh Simon

    SvaraRadera
  2. Beach and motion.

    Jag gillar er på Facebook!

    Kram Anna
    www.drommenometthuspalandet.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Hej majken! Vem vann utlottningen av Odlo Evolution light boxer som skulle publiceras 7feb? Snälla säg att det var jag. Har åkt med gamla bomullskalsonger som skär upp i grenen varje pass nu den senaste veckan och senaste intervallpasset trodde jag nästan att jag skulle få pungvred. Inte så skönt det inte. :p Jag skulle verkligen behöva ett par riktiga lyxkalsonger så jag har chans att göra ett bra lopp i ulricehamn på söndag :D Med vänlig hälsning, Simon Larsson

    SvaraRadera
  4. Jag skickade in mitt svar samma dag som tävlingen kom ut men jag hoppas inte jag råkade fylla i att jag var anonym. Det svar jag skickade in var hursomhelst BEACHANDMOTION.se.

    Väl mött. Simon Larsson

    SvaraRadera
  5. Epost: tillsimonlarsson@gmail.com!!!!

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.