fredag 27 april 2012

Oprofessionellt av TV4 .

För någon månad sedan gick det sista avsnittet av Gladiatorerna av stapeln.
Jag tycker det programmet är fantastiskt häftigt. I slutet av programmet sa de att nu kan man ansöka om att få vara med till nästa säsong. Så det gjorde jag, lite halvt på skojj.

För två veckor sedan ringde de från TV4 och sa att jag var antagen som utmanare. Jag blev ombedd att åka upp till Stockholm för tester och kunde välja mellan tre dagar. Jag frågade om tider och vad man skulle ha med sig och blev tillsagd att de skulle skicka all sådan information via mail så snart som möjligt.

Jag bokade tåg och hotell och började vänta på det där mailet. Och fortsatte vänta. Det gick en vecka och jag skickade iväg ett mail om de inte skulle skicka infon snart? Fick inget svar. Det gick några dagar till och jag försökte ringa upp på numret som ringt mig men det var upptaget varje gång.

Igår bokade jag av både hotell och tåg (tack gud för att jag för en gångs skull la till avbeställningsskydd! Gör i princip aldrig det annars) för att jag helt enkelt aldrig fått det där mailet med information. Jag skulle rest ikväll och gjort testerna i morgon, men nu blir det alltså inget. Känns förjävla tråkigt, Gladiatorerna har alltid varit ett av mina favoritprogram, ända sen jag var liten och livrädd för Elektra.

Riktigt fult gjort av Tv4, och riktigt riktigt oprofessionellt.
Hade jag inte haft turen att det gick boka av och få tillbaka pengarna hade jag gått back över 2500,- på det här. Fy fan.

2 kommentarer:

  1. Men gud, det var ett riktigt lågvattenmärke. Vilken förklaring som helst hade ju varit bättre än total tystnad. Riktigt dåligt gjort!

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.