torsdag 26 april 2012

Terränglöpning & styrketräning. & SkiErg i Anderstorp ?

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Tiden går fort när man har roligt, och roligt har jag haft =) Och vem vill lägga tid framför datorn när man kan lägga den på så mycket annat? Sin fantastiska fästman och träning till exempel =)

Förra helgen spenderade vi i Polen igen, vi gick omkring i Gdansk och självklart blev det också lite lövskogslöpning med tillhörande styrketräning där nere. På båten hem spelade jag för första gången på slotmaskiner, och vann hisnande 175 kronor. Efter Las Vegas-trippen där allt var så hightech det blir förväntade jag mig att det skulle komma ut en liten voucher-lapp att växla in när man tryckte på "cash out" men ut kom inget annat än 175 enkronor...
Precis innan det här begav sig lyckades jag få ur mig något så fantastiskt som "Tomas, nu kommer det en massa ljud här, jag tror det händer nått bra?!"

Nu kan man väl säga att min viloveckor är helt över. På Söndag skall jag sätta mig ner och planera träningen och på Måndag är det igång för fullt. Egentligen kan man väl kanske säga att det är igång för fullt redan nu. Exakt 3,8kg gick jag upp under de lite lugnare veckorna och exakt 4 dagar tog det innan det försvann igen.

I morse var jag ute och sprang terräng/obanat i 1,5 timme i regnet och i eftermiddag fortsätter kalaset på gymmet. Rolle högg tag i mig under ett styrkepass i förra veckan och informerade om att han har pressat på de på Hälsolyftet att de skal ta hem en SkiErg!
Ja tack till det!
Motorstadion i Gdansk

Asics GEL-Trabuco 13 Trail - världens bästa löparskor! =)

Obanad löpning är den bästa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.