måndag 18 juni 2012

Bild från HalvVasan 2012

Vill man ha bilder av sigsjälv från några av loppen under Vasaloppsveckan kan man för en relativt billig peng köpa det via Photomic.se. Man fyller i lopp och startnummer och sen kommer alla bilder som matchar upp!
Det tråkiga är däremot att bilderna inte alltid är sådär.. jättebra. Jag har en tendens att se lite småmongolid ut på alla Photomics bilder. Har jag ansträngt mig att göra nått kul i mål har de alltid missat det, eller så har det blivit bilder a la den som kunde ses i Vasalöparen för en månad sedan, en bild som ur sponsorsynvikel är kanon, men som ut åkbildsperspektiv är, tja, skit.

Men så hittade jag en jag tyckte var riktigt fin från HalvVasan i år! Den är tagen ganska tidigt i loppet, i stigningarna efter Oxbergssjön.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.