onsdag 20 maj 2015

Kiropraktorbesök på KM-kliniken.

Jag vill börja med att rikta ett stort tack för all positiv feedback jag fick på det jag skrev igår. Både via mail, Facebook och Instagram. Tack för alla krya på dig-kommentarer och tack till alla er som vågade berätta om egna skador och problem efter förlossningen.

Nu skall jag strax iväg och hämta Charlie på förskolan. Jag har precis kommit hem från KM-kliniken där Tony rättade till mig. Innan vi knäckte låg jag en stund med värme runt höften för att få igång blodcirkulationen. Nu gör det ondare än någonsin men det lägger sig förhoppningsvis om någon dag. Eventuellt skall jag tillbaka och knäcka i början på nästa vecka igen.

Rakt igen! Hoppas det håller i sig läge den här gången :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.