fredag 25 november 2011

This is what I'm made of .

 I morse vankades intervaller med stavar. Jag börjar verkligen få till intervallerna nu och har inte längre några problem med att ligga på riktigt hög puls under de korta intervallerna som jag alltid haft tidigare. Jag har verkligen Oskar att tacka för allt! Enormt tacksam över att han hjälpt mig förstå vad alla pass innebär och hur man skall gå tillväga för att försöka nå till randen av sin förmåga.

Efter eftmiddagspasset idag skulle vi testa ut Swix-kläder - för att få reda på vilken storlek man skall ha på tävlingsdräkterna så skickar Swix ut en massa prover, hur praktiskt är inte det ?
I alla fall, jag är tydligen ganska liten i överkroppen...

Här är jag & min 14åriga juniorkropp!


I morgon är det KM i rullskidor här hemma! Allt annat än en seger i damklassen vore ju underligt, även om jag aldrig har varit sådär jättehigh på det här med skidor på hjul. Målet får väl snarare bli att placera sig högt upp på listan över herrarna. Och som andramål har jag att hinna hem och få min mellanpass-vila under tv-sändningen av världscupen ;-)


& här har ni vad jag tänker lyssna på under uppvärmningen inför loppet i morgon ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.